KATTPOST
Bellmansgatan 22C
118 47 Stockholm
SVERIGE
Orgnr: 780420-0306
VAT SE780420030601

…………………………………………….
Prenumerationer & Produkter
…………………………………………….

MÅNADSPOST
299:- per månad
VARANNAN MÅNAD
299:- varannan månad
KVARTALSPOST
299:- var tredje månad
SINGELPOST 
350:- Engångs prova-på/presentbox.
SINGELPOST MINI
150:- Engångs prova-på/presentbox.

…………………………………………..
Leveranser
…………………………………………..

Prenumerationerna skickas den 10:e i varje månad.

Leveranstid: 2-3 arbetsdagar
Leverantör: DHL

Singelpost skickas omgående

Leveranstid: 3-5 arbetsdagar
Leverantör: DHL

Vill du beställa Kattpost till en kompis som bor i Europa är det inga problem. Klicka bara i Leverera till annan adress? när du kommer till kassan. € 5 tillkommer i extra fraktavgift.

Kattpost levereras till ditt närmsta DHL-ombud. 
Har din Kattpost inte kommit efter beräknad leveranstid, hör av dig till oss på: hej@kattpost.se

 

Avsluta prenumeration

Du kan avbeställa när som helst genom att logga in på ditt konto. Eller så skickar du ett e-postmeddelande till: hej@kattpost.se

Kom bara ihåg att avbeställa senast den 1:a i månaden om du inte önskar din nästkommande månadsbox. Om prenumerationen inte har sagts upp innan utsatt tid förlängs prenumerationen automatiskt med ännu en månad men avslutas efter det.

Uppdatera personuppgifter

Om du har ny kundinformation kan du ändra den genom att logga in på ditt konto eller skicka den via e-post till: hej@kattpost.se
Det kan gälla allt från kattens namn, telefon, e-post eller adress.

Person uppgifter (PUL)

När du gör en beställning hos oss uppger du personuppgifter som namn, adress, telefonnummer och mailadress. Alla uppgifter behandlas konfidentiellt, och vi lämnar aldrig ut några personuppgifter till tredje part. Du kommer med andra ord inte att få reklam från andra företag.

Ansvar

Vi kan inte hållas ansvariga för användningen och hanteringen av leksaker, ätbart eller annat innehåll från månadsboxen. Du som prenumererar/beställt hem ansvarar själv för att bl a hålla uppsikt över din katt när denna leker med sina leksaker. Vi rekommenderar även att ha katterna under uppsikt om du har flera då vissa produkter kan innehåller kattmynta som katter reagerar olika på.

Betalning

Hos oss betalar du med VISA & Mastercard.
Vi har valt samarbeta med Billmate för säkra enkla betalningar.

Nordea kunder – viktig betalningsinformation

Du som har kort hos Nordea behöver ”öppna” ditt kort för att kunna göra ett köp av prenumerationer. 
Läs mer om du går till väga här: Internetköp med Nordea

Efter att du har registrerat dig som kund startar din prenumeration.
Betalning sker automatiskt varje månad som du har en aktiv prenumeration.
Detta sker tills dess att du väljer att avbryta din prenumeration.
Betalningen dras automatiskt från ditt konto den 10:e i varje månad.

• Varje månad vid månadspost
• Varannan månad vid varannan månad
• Var tredje månad vid kvartalspost

Betalningarna fortsätter att dras fram till det att du avslutat din prenumeration.

Villkor för kortköp

När du betalar via kort administreras detta av Billmate AB under varumärket billmate. Detta innebär att du handlar tryggt och enkelt.

Vi accepterar betalningar med Visa och MasterCard. Betalväxeln är certifierad för PCI DSS Level 1 och lösningen är även licensierad för 3D-Secure (MasterCard SecureCod och Verified by Visa). När du ska betala blir du förflyttad till en krypterad sida där betalningen sker. Ingen behandling av kortnummer sker hos butiken.

Billmate AB
Orgnr. 556918-4129
T 040 303 500
https://billmate.se

 

Reklamationer

Har något du fått i din box gått sönder under leveransen mejla oss bild på produkten till: hej@kattpost.se

Om reklamationen accepteras skickas en ny produkt ut till dig, alternativt en liknande om föregående inte längre finns kvar hos oss.

Vid tvister använder vi oss av: 
Allmäna Reklamationsnämnden och EU’s riktlinjer för tvistlösning online.

Ångerrätt & returer

Det är 30 dagars full ångerrätt på ditt köp, från den tidpunkt du tagit emot din Kattpost. Om du vill använda din ångerrätt ska du inom 30 dagar från mottagandet av din första Kattpost skicka oss ett tydligt meddelande om att du önskar använda din ångerrätt. Det räcker alltså inte att bara returnera varan eller att låta bli att hämta ut varan på postkontoret. Vi återbetalar beloppet för månadens box när den returnerade varan har mottagits i oanvänt och oskadat skick.

Det är du som köper varan som täcker utgiften för returfrakten.
Maila oss först på: hej@kattpost.se

Retur ska ske till:

Kattpost
Bellmansgatan 22C
118 47 Stockholm