.KATTPOST
Russinvägen 47
123 59 Farsta
SVERIGE
…………………………………………….
Prenumerationer & Produkter
…………………………………………….
VARJE MÅNAD
299:- per månad
VARANNAN MÅNAD
299:- varannan månad
VAR TREDJE MÅNAD
299:- var tredje månad
SINGELPOST
350:- Engångs prova-på/presentbox.
SINGELPOST MINI
150:- Engångs prova-på/presentbox.
…………………………………………..
Leveranser
…………………………………………..
Prenumerationerna skickas den 10:e i varje månad (infaller den 10:e på en lördag eller helgdag skickas din Kattpost efterföljande arbetsdag).
Leveranstid: 2-3 arbetsdagar
Leverantör: DHL
Singelpost skickas omgående
Leveranstid: 3-5 arbetsdagar
Leverantör: DHL
Vill du beställa Kattpost till en kompis är det inga problem. Klicka bara i Leverera till annan adress? när du kommer till kassan. Europa € 5 tillkommer i extra fraktavgift.
Kattpost levereras till ditt närmsta DHL-ombud.
Har din Kattpost inte kommit efter beräknad leveranstid, hör av dig till oss på: hej@kattpost.se
Ändra / Pausa prenumeration
Om du vill göra en ändring i din prenumeration, som till exempel hur ofta du får din Kattpost är det bara att kontakta oss på hej@kattpost.se så hjälper vi dig. Självklart går det även att pausa!
Specifika önskemål angående innehållet
Om man bara vill ha leksaker i sin Kattpost. Eller om man vill ha våtfoder och godis i sin Kattpost. Kan vi självklart ordna det. I kassan under ”Ordernoteringar” fyller man i sina specifika önskemål. Om det skulle vara någonting som man inte tycker om eller är allergiska mot, så tar vi hänsyn till det när vi packat just din Kattpost.
Avsluta prenumeration
Du kan avbeställa när som helst genom att logga in på ditt konto. Eller så skickar du ett e-postmeddelande till: hej@kattpost.se
Kom bara ihåg att avbeställa senast den 1:a i månaden om du inte önskar din nästkommande månadsbox. Om prenumerationen inte har sagts upp innan utsatt tid förlängs prenumerationen automatiskt med ännu en månad men avslutas efter det.
Uppdatera personuppgifter
Om du har ny kundinformation kan du ändra den genom att logga in på ditt konto eller skicka den via e-post till: hej@kattpost.se
Det kan gälla allt från kattens namn, telefon, e-post eller adress.
Person uppgifter (PUL)
När du gör en beställning hos oss uppger du personuppgifter som namn, adress, telefonnummer och mailadress. Alla uppgifter behandlas konfidentiellt, och vi lämnar aldrig ut några personuppgifter till tredje part. Du kommer med andra ord inte att få reklam från andra företag.
Ansvar
Alla katter är individer och de har som vi alla vet olika fantastiska förmågor att tugga/bita sönder det mesta. Därför kan vi tyvärr inte ge någon garanti på kattleksaker då de är förbrukningsvaror. Garantin på kattleksakerna gäller endast om det är ett fabrikationsfel, d.v.s. fabrikationsfel och alltså ej om katten har bitit sönder leksaken.
Vi kan inte hållas ansvariga för användningen och hanteringen av leksaker, ätbart eller annat innehåll från månadsboxen. Du som prenumererar/beställt hem ansvarar själv för att bl a hålla uppsikt över din katt när denna leker med sina leksaker. Vi rekommenderar även att ha katterna under uppsikt om du har flera då vissa produkter kan innehåller kattmynta som katter reagerar olika på.
Uppdatera personuppgifter
Om du har ny kundinformation kan du ändra den genom att logga in på ditt konto eller skicka den via e-post till: hej@kattpost.se
Det kan gälla allt från kattens namn, telefon, e-post eller adress.
Person uppgifter (PUL)
När du gör en beställning hos oss uppger du personuppgifter som namn, adress, telefonnummer och mailadress. Alla uppgifter behandlas konfidentiellt, och vi lämnar aldrig ut några personuppgifter till tredje part. Du kommer med andra ord inte att få reklam från andra företag.
Ansvar
Vi kan inte hållas ansvariga för användningen och hanteringen av leksaker, ätbart eller annat innehåll från månadsboxen. Du som prenumererar/beställt hem ansvarar själv för att bl a hålla uppsikt över din katt när denna leker med sina leksaker. Vi rekommenderar även att ha katterna under uppsikt om du har flera då vissa produkter kan innehåller kattmynta som katter reagerar olika på.
Betalning
Hos oss betalar du med VISA & Mastercard.
Vi har valt samarbeta med Billmate för säkra enkla betalningar.
Nordea kunder – viktig betalningsinformation
Du som har kort hos Nordea kan du behöva ”öppna” ditt kort för att kunna göra ett köp av prenumerationer. Läs mer om du går till väga här: Internetköp med Nordea
Efter att du har registrerat dig som kund startar din prenumeration. Betalning sker automatiskt varje månad som du har en aktiv prenumeration.
Detta sker tills dess att du väljer att avbryta din prenumeration.
Betalningen dras automatiskt från ditt konto den 10:e i varje månad.
• Varje månad vid månadspost
• Varannan månad vid varannan månad
• Var tredje månad vid kvartalspost
Betalningarna fortsätter att dras fram till det att du avslutat din prenumeration.
Villkor för kortköp
När du betalar via kort administreras detta av Billmate AB under varumärket Billmate. Detta innebär att du handlar tryggt och enkelt.
Vi accepterar betalningar med Visa och MasterCard. Betalväxeln är certifierad för PCI DSS Level 1 och lösningen är även licensierad för 3D-Secure (MasterCard SecureCod och Verified by Visa). När du ska betala blir du förflyttad till en krypterad sida där betalningen sker. Ingen behandling av kortnummer sker hos butiken.
Billmate AB
Orgnr. 556918-4129 Telefon: 040-303 500
https://billmate.se
Reklamationer
Har något du fått i din box gått sönder under leveransen mejla oss bild på produkten till: hej@kattpost.se
Om reklamationen accepteras skickas en ny produkt ut till dig, alternativt en liknande om föregående inte längre finns kvar hos oss.
Vid tvister använder vi oss av:
Allmäna Reklamationsnämnden och EU’s riktlinjer för tvistlösning online.
Ej utlöst order
För ej uthämtade paket debiteras du 150 kr för returfrakt.
Ångerrätt & returer
Det är 30 dagars full ångerrätt på ditt köp, från den tidpunkt du tagit emot din Kattpost. Om du vill använda din ångerrätt ska du inom 30 dagar från mottagandet av din första Kattpost skicka oss ett tydligt meddelande om att du önskar använda din ångerrätt. Det räcker alltså inte att bara returnera varan eller att låta bli att hämta ut varan på postkontoret. Vi återbetalar beloppet för månadens box när den returnerade varan har mottagits i oanvänt och oskadat skick.
Det är du som köper varan som täcker utgiften för returfrakten.
Maila oss först på: hej@kattpost.se
Retur ska ske till:
Kattpost
Russinvägen 47
123 59 Farsta